Jäsenedut

Vakuutusedut

JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turvassa. Kollektiivinen jäsenvakuutus sisältää mm. matkustajavakuutuksen ja tapaturmavakuutuksen pysyvän haitan varalle. Myös vakuutusyhtiö If tarjoaa etuja JHL:n jäsenille. Vakuutusasioista voit lukea lisää liiton nettisivuilta. https://www.jhl.fi/jasenyys/edut/vakuutusedut/

Uusi jäsenetu: etätyövakuutus

JHL tarjoaa vuoden 2022 alusta alkaen jäsenilleen etätyövakuutuksen. Vakuutus on voimassa etätyöpaikassa ruokailuiden, taukojen ja muun kuin etätyöhön liittyvän tavanomaisen liikkumisen aikana sisätiloissa ja etätyöpaikan piha-alueella.

Lehtietu palkansaajalehtien tilauksesta

JHL:n jäsenet saavat 10 euroa vuodessa alennusta palkansaajalehtien tilausmaksusta. Lehteä tilatessa tulee ilmoittaa liiton (JHL) nimi

Palkansaajalehtiä:

Demokraatti, Helsinki
Kansan Uutiset Viikkolehti, Helsinki
Tiedonantaja, Helsinki
Viikko Pohjois-Karjala, Joensuu
Arbetarbladet, Helsingfors
Ny Tid, Helsingfors

Lisää jäsenetuja

Jäsenet saavat silmälaseista, hammashoidosta, joogasta, koruista ja kelloista ym. huomattavia alennuksia, Kuluttaja-lehden jäsenhintaan, TELMA-lehden ilmaiseksi ja vuokralaiset VKL ry:n jäsenyyden reiluun jäsenhintaan.

Tutustu kaikkiin JHL:n jäsenetuihin netissä osoitteessa www.jhl.fi/muutjasenedut.

Lomapaikat ja lomatuet

Liitto tarjoaa jäsenille useita lomapaikkoja eri puolella Suomea:Vierumäellä, Posiolla, Jämsässä, Lopella, Hartolassa ja Kittilässä. JHL:llä on Holiday Clubin lomaosakkeita Sotkamossa, Jämsässä, Tampereella, Naantalissa, Lappeenrannassa ja Inarissa. Lue esittelyt ja hakuohjeet liiton nettisivuilta! Lisäksi jäsenet saavat alennusta monista majoituspalveluista. Näistäkin löytyy tietoa ja hakuohjeita liiton nettisivuilta.

Jäsenyys oikeuttaa hakemaan mm. lomatukia Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT ja SAL-lomat -järjestöiltä.

JHL:n jäsenet saavat alennuksia risteilyistä, hotelleista ja hostelleista. Lisätietoa  ja varausohjeet JHL:n nettisivuilla.

KULKURIN MAJAT ry:n MERIMAJA

Maja meren rannalla Prediumin lomakylässä, n. 14 km Tammisaaresta ja n. 30 km Hangosta.

Kulkurin Majat ry:n jäsenyhdistysten jäsenille

Majoitustilat neljälle (max 5 henkilölle), keittiö/oleskelutila, jossa yksi avattava sohva makuutilaksi, makuuhuone, jossa kerrossänky ja yksi yksittäinen sänky, sauna ja suihku (lattialämmitys), sisä-WC sekä tilava katettu veranta. Varustuksena mm. sähkölämmitys, hella, mikro, kahvinkeitin, jääkaappi, minipakastin, radio, televisio sekä sähkögrilli (käyttö ainoastaan pihalla).

Lisäksi varustuksiin kuuluvat astiat ja vuodevaatteet (ei liinavaatteita). Verannalla on puutarhakalusteet. Autolla pääsee perille, junalla Lappohjan asemalle. Alueella hyvät ulkoilumahdollisuudet, matala pitkä hiekkaranta. Predium venesataman kioski-kauppaan on matkaa n. 0,5 km.
Lähtösiivouksesta tulee jokaisen huolehtia itse.

Mökin verannalta on kaunis näkymä merelle, missä auringon nousut ja laskut ovat kokemisen arvoisia.

Maja on kesäkauden lisäksi vuokrattavissa ympäri vuoden 11.9.2023 eteenpäin, 250 euroa/viikko, 40 euroa/vrk ja viikonloppu (pe-ilta – su-ilta) 80 euroa

Kesäkauden hausta ilmoitetaan erikseen.
Vapaamuotoiset hakemukset yhteystietoineen toimitetaan sähköpostilla: kulkurinmajat.varaus@gmail.com

HUOM! HAKEMUKSISSA ILMOITETTAVA AINA JÄSENYHDISTYS (tämä on hyväksymisperuste!)
Kulkurin Majat ry:n jäsenyhdistyksiin kuuluvilla yhdistysten jäsenillä on oikeus vuokrata majoja.
Työ- ja elinkeinohallinnon henkilöstöliitto THHL ry
Kulkuri ry:n ainaisjäsenet
Työ- ja elinkeinoministeriön hallinnonalan ammattiosasto JHL ry 157
Lounais-Suomen valtion aluehallinto JHL ry 826
Aluehallinnon, Valtiokonttorin, Digi- ja väestötietoviraston henkilökuntayhdistys JHL ry 717

JHL:n kursseille!

Liitto tarjoaa jäsenilleen laajaa koulutusta. Koulutuksen avulla jäsenet saavat tietoa, apua ja varmuutta erilaisiin työelämän tilanteisiin. Järjestökoulutuksen lisäksi ammatillista koulutusta on opintopäivien muodossa. Koulutus on useimmiten maksuton etuus matkakustannuksia myöten.

Koulutukseen osallistujalle ammattiosasto maksaa kulukorvausta 15 euroa/päivä. Ilmoita osallistumisestasi taloudenhoitajalle !

Tutustu järjestö-, työsuojelu- ja yhteistoimintakursseihin, kurssit löytyvät täältä

JHL järjestää monimuotoista koulutusta kaikille jäsenilleen. Koulutus on pääsääntöisesti maksutonta. Liitto maksaa matkat, opetuksen ja täysihoidon. Kursseille ilmoittautuminen tapahtuu JHL:n nettisivuilta, OmaJHL:n kautta. Ilmoittautuminen vaatii kirjautumisen jäsensivuille.

________________________________________________________________________________________

Jäsenedut
Liity JHL:ään